Merhaba herkese. Mama destekli gidiyoruz, önceden hipp kullanıyorduk. Şimdi Sma comforta geçtik. 2-3 gün oldu daha ama kaka sıklığı değişti bebeğimin. Bu mamayı kullananların başına geldi mi ? Rengi baya sarı renginde değişiklik olmadı ama dokusu normale göre farklıydı. Hep sıvı yapıyordu ama bu mamayla beraber baya sıvı ve pürüzsüz yaptı. Dün akşamdan beri de kaka yapmadı henüz. Bebeğim 6 haftalık.