Kızlar hiç bilmiyorum burdan okuduğum kadarıyla;
günlük pastörize cam şişe süt alacağım(1 şişe sanırım?) Sütü kaynatacağım, altını kapatıp ılımasını bekleyeceğim 7 saniye parmağım dayanıcak kadar. Sonrasında activia yoğurdu kaynattığım sütle kenarda açacağım(1 kutu yoğurdun tamamını mı kullanacağım?) sütle açtığım yoğurdu tencereye alıp hepsini karıştıracağım( bu aşamada ocağı bir daha açmıyorum dimi?) sonra küçük cam kavanozlara doldurup bir gece sarıp bekleyeceğim sabah buzdolabına alıp 3-4 saat bekleteceğim 3-4 saat sonra kapaklarını kapatacağım. Doğru mu eksik var mı? sorularımı yanıtlar mısınız lütfen