1105 Olabiliyor böyle şeyler. Allah bağışlasın. Sağlık versin. Şuan daha yeni hamileliğiniz. Hemen sonuca odaklanıp eziyet etmeyin kendinize. Biz kadınlar bu sıcakta adet görüp pede, sütyen takip sütyene katlaniyoruz. Gözümüzün birine dipliner çekip diğerine de aynı hizada çekiyoruz. Her türlü ustesinden gelirsiniz emin olun. Kadınlar yeter ki istesin. Basaramayacagimiz ve olabilir ki? Kıyaslamak istemiyorum ama eskiler her yıl doguruyormus. Korunmak ne demek bilmeden ustelik. O zamanla su zaman tabi ki aynı değil ama olan olmus. Dogurmaya niyetliyseniz ana odaklanin bence. Unutmayın siz herşeye yetebilirsiniz. Sağlık olduktan sonra herşeye güç yeter. Sakin psikolojinizi bozmayın. Hiçbir şeyin sizi alaşağı etmesine musade etmeyin. Gerekirse ev işleri bekler, yemek yapmazsınız ama mutlu olursunuz. Bu da iyi bir anne olma ile doğru orantili zaten. Bu arada anneniz, kayinvalideniz ile aranız nasıl bilmiyorum ama gerektiginde yardım istemekten çekinmeyin. Özellikle eşinizden. Sevgiler🌺