Arkadaşlar ben Bursa İnegöl’de yaşıyorum. Bu pazar için ben randevu almıştım ama şimdi başka bir kuaför valiliğin aldığı karar ile salıları açık pazarları kapalıyız diye hikaye atmış. Ama kuaför bana randevu verdi nasıl olacak anlamadım. Hafta içi ve cumartesi çocuğu bırakacak bir Allahın kulu yok. O işleme gitmem önemliydi. Var mı bir şey duyan eden?