Merhabalar oğlum 13 aylık ve şu an hiçbir şey yemiyor. Asla veremiyorum. Sadece yoğurt yiyor o da şanslıysak… yaşayan var mı böyle? Yardımcı olur musunuz çözüm neler yaptınız? Veya geçici midir?bu arada emziriyorum ve emmeye iyice düştü ve yürümeye başladı 1 aydır ve her sn yürümek istiyor…