Arkadaşlar benim 16 yaşta kiz kardeşim var.Kendini tanidikdan buraya kadar yani ilk adet oldukdan buraya kadar sadece 2 saat regl oluyormuş.artik 4 yildirki sadece 2 saat kanamasi oluyo.ama bize dememiş utanmiş bunca zaman içerisinde.her ay oz vaktinde olur gelki sadece 2 saat.ilginç değilmo sizcede?Doktora goturdu annem bugun.Doktor bi problem yok dedi.Sadece bu kizin regli boyle dedi.Sizce ne kadar doģru birşey.Ama 2 saat içersinde yoģun kananam oluyo dio.her zaman ilk adet gunu oldukda tum kiyafetleri yatagi batardi kan içerisinde ama demezdi bizlereyani.Bi kaç defa bana aldirdigi bezlerin hepsi kaldigini gorup sormusdum sen adet olmadinmi diye.