esmanur433 Merhaba herkese yakın zamanda uzun yolculuğa çıkacağız oto koltuğu arıyorum temiz 2. Elde olur ya da önereceğiniz uygun ama konforlu oto koltuğu da olur
Babbb esmanur433 yoyko bear verebilirim sadece 8 ay kullanıldı. Çünkü arabayı satıyoruz yoksa daha kullanırdık …. 5 bine bırakabilirim
Egehanelif elfrana_03 Merhabalar çok uzun süre kullanmadım pusetten oto koltuğuna geçtiğimiz dönemlerde hep arabayı sattık😂 Adres Aksaray
1bebe1kedi mombabyy Bursa’da oturuyorum. Ürün paketli şekilde gardrobun üzerinde duruyor. Eğer ciddi alıcıysanız ona göre indireceğim. Sıfır ürün sadece bir kere evde bebeğimi oturtup denedim daha hiç kullanmaya fırsatım olmadı.
mombabyy 1bebe1kedi yakın olsaydi bakmak isterdim de kargo ucreti zaten cok fazla olur teşekkür ederim