VahsiKelebek_
Hap kullanıyorum ben memnunum ilk ay sadece ara kanama yaptı ilk 3 ay adet oldum sonra kesti bıçak gibi adet olmuyorum 😂 ama memnunum başkada hiçbir yan etkisi yok olmadı bende 😂
İğne için ara kanama çok yapıyorlar diyorlar ama bilemiyorum. Ayrıca spiral için adet olmaya gerek yok diye biliyorum