mukibet12 Deneyimli anneler mama sandalyesi tercihiniz ne oldu acaba ikea almak istiyorum ama tavsiyelere açığım önereceğiniz bir mama sandalyesi var mı acaba
Papatyaa21 mukibet12 ben joie snicker almıştım sadece yükseklik ayarı yok o kadar çok hafif oğlum bile ordan oray sürüklüyor çok kullanışlı ve güvenli tavsiye ederm ikea türkernde ilerde devrilme olasılığı varmış diye okumuştum yine bir araştırın derm😌
Ardenaden mukibet12 bende ikea modleini bimden almistm mis gbi hafif arkds bu pahalailardn aldi kademeli nefret geldi 1.5 yasnda kaldırdı catiya.
kocamdakocam mukibet12 kanz yummy öneririm masa sndlye de oluyor. Ve bir yere gideceksen dışarıya oturak bölümünü yanıma alıyorum kullnışlı ve sağlam
mukibet12 gokceege ikea da pahalı değil 1.500 falan ama ne alacağımı bilemiyorum siz ne aldınız marka olarak
mukibet12 Papatyaa21 tüm mama sandalyelerinde devrilme sıkıntısı var biliyorum ama önerdiğinizi de bakacağım teşekkür ederim
Papatyaa21 mukibet12 joie mama sandalyeleri avrupa standartlarına uygun ve devrilme riski yok joie çok güvenli ve kaliteli bi marka beşik arabada kullanıyoruz araştırın yine de
diloslarrr mukibet12 joie mimmzy aldım çok memnunum sadece oturma yerinin aşağı yukarı özelliği yok onun dışında her özelliği var katlanıyor altında sepeti var bir sürü oyuncak alıyor çok güzel iyi ki bunu almışım