Kızlar bebeğim 7 ayını doldurdu. 2 aydır tadım vs derken ek gıdaya başladık ama pütürlü şeyleri çok zor yiyor öğürüyor. Mesela tarhana çorbası içiyor, irmikli meyve püreleri yiyor ama bugün yoğurt çorbası yaptım pirinçli yayla çorbası yani. Çok zor yedi. Ezdim pirinçleri çatalla öyle öyle yedi. Normalde yumurta falanda yedirmeye başlıcam ama nasıl yicek bilmiyorum🥺