Mehmetereninannesi Merhaba ben Esra . Happy kidsi ilk bebeğimde açmıştım şimdi 2. Ye hamile kaldığımı öğrendim 2 gün önce 🤭 Artık burda ve mom da aktif olurum . Eskilerden kimler var napıyorsunuz nasılsınız ?
mematiii Mehmetereninannesi ben bir sene önce vardım canım kullanırdım ama çok bilen yok burayı önceden sevmezdim ama artık sarıyor.😂Diğer uygulamahı silmek hiç istemitordjm ama uygulama yer kaplıyordu.Şimdi burdayım öyle yine pek bilen yok.😂
balinayakafaatanhamsi Mehmetereninannesi hosgeldin canım. Eski tadı vermiyor bana doğrusu. Arada bir saran postlar oluyor okadar. Artk kimsenin kimseye tahammülü kalmadı.. genede belki iyiye gider..
Mehmetereninannesi mematiii Ben 2021 2022 arası buradaydım çok güzeldi herkes aktifti güzel postlar açılıp eğlenilirdi. Tabi şimdi ne durumda bilmiyorum😁
Mehmetereninannesi mematiii evet oğlum Mayıs’ta 4 yaşına girdi ben de biraz geç kaldım sanki ama 25 yaşındayım😁
Mehmetereninannesi mematiii yani iki çocuk arası yaş farkı biraz fazla olacaktı ona kadar beş yaşında olmuş olacak yani
incitomm Mehmetereninannesi hataylilari oldum olası çok severim 🌸 bebişin gönlünce doğsun inşallah 🤍💫
mematiii Mehmetereninannesi yine iyi bence belki biraz daha geç olsaydı zorlanabilirdin yaş ilerledikçe insan zorlanıyor.
sonbezbukucu resminiz olmasa sizi ablam sanırdım 🤭🤭 yiğenimin adıda mehmet eren 😀 şaka bir yana bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alın 🙏 hoşgeldiniz 🌸