Bebeğim 3 ay 20 günlük önceden gündüz uykuları güzeldi yatınca 1 2 saat uyurdu bu aralar hiç uyumuyor saatlerce sallıyorum bıraktığım an uyanıyor çığlık atıyo kucak istiyo sıkılıyor yatıyo sıkılıyo memeyi zaten ha bıraktı ha bırakacak emmiyo tepiniyo napıcağımı şaştım kaldım artık