semosderler [silindi] ay kız her yeni şeyinde mıncırıyorum , bayılıyorum bu hallerine 🌸 benimki de büüü yapıyor kız acaba o da mı su istiyor hiç öyle düşünmemiştim 😂😂 sabah uyandı mama mama diye sayıklıyor masaya oturdu benden çok yedi 😂😂
[silindi] semosderler ay canım benim maşallah ona ben şöyle yapıyorum büü büü dediğinde hep su veriyorum artık suluğu gördüğü zaman büü diyor mamma değil de memme diyor benimki🤣🤣 siz her su verişinizde büü deyin en azından artık su istediği zaman büü der anlarsınız
semosderler [silindi] tüm yavrularımıza maşallah canım ❤️ aynen öyle yapayım en azından ne dediğini anlamış olurum 😂
Sesimgeliyomuuu Ecebaby çok konustum cok hareket ettim önunde halada ôyleyim yaptigim herseyi anlatiyorum sanki karsimda buyuk biri var gibu konusuyorum , anne baba mama dede anane aba bal ömer abla gel gel atta, hadi gibi kelimeleri söyluyor masallah 😂😂
gamzeci 6 aylıkken ramazan bayramı için memlekete gitmiştik ben henüz erken diye hiç bunları göstermemiştim orda kabalık ta anneannem alkış diyip 1 kere yaptı hemen tekrar etti ablam da bay bay yaptı onu da ondan aldı annem de gel gel diye sevdi kucağına almak istedi oda ordan geldi 15 gün sonra eve geldik bi süre sonra hepsini geri unuttu 8.ayda tekrar yaptı şimdi 9 aylık babasına bay bay yapıyor gel gel diyor alkış yapıyor görünce baba baba diye geziyor evde aklına eserse de anneh diyor genel olarak dede diyor sürekli