Ecebaby Kızlar bebişleriniz alkış by by gel gel gibi hareketleri ne zaman yaptı şu an 8 aylık sadece gel gel yapıyor o da canı isterse 😂
Sesimgeliyomuuu Ecebaby suan 1 yasinda ama 7 aylikti alkıs ,bay bay ,tel sarar yapti suandada uzerine ekleye ekleye gidiyoruz 😊
Femme1 Ecebaby 12 buçuk aylık sadece isterse alkış bide del del oda kedilere diyor sadece del del diye 😂 bay bay yapsın diye öğretmeye çalışıyorum
Oglumvebennnn Ecebaby 8.+12 aylık. Sar sar makarayi yapıyor alkış yapıyor suanlik böyle emekleme yok.
Ecebaby Cobansalata hahahah bebeklerde öyle bişey var sanırım kızım baba diyordu baya söylemedi sonra bi gün aklına geld sanırım tekrar baba demeye başladı 😂
koalaekin Cobansalata 6 aylıktı bay bay ve alkış yapıyordu net hatırlıyorum ama gel gel’i hatırlamıyorum ama o aylara yakın, belki o da 6 aylıktı.
Sesimgeliyomuuu Ecebaby çok konustum cok hareket ettim önunde halada ôyleyim yaptigim herseyi anlatiyorum sanki karsimda buyuk biri var gibu konusuyorum , anne baba mama dede anane aba bal ömer abla gel gel atta, hadi gibi kelimeleri söyluyor masallah 😂😂
Cobansalata Ecebaby Ya evet bi ara baba baba diyodu şimdi asla demiyo inat eder gibi babasını görünce anne diyo 😂
Ecebaby Cobansalata hahahah kızımdan böyle bir performans bekliyorum benim ki tam tersi anne de diyorum bababababa diyor 😂
gokceege Ecebaby 8 aylıkken yapmaya başladı 9 ayda alkış ve bay bay yapıyordu gel gel yap dediğimde aklı karışıyordu artık hepsini söyleyince kendi yapıyor 11 aylık
Ecebaby Oglumvebennnn ayyy maşallah ya 🧿 her hareketinde insan bir heyecanlanıyor 🤗 aaaa dese bile mutlu oluyorum 😂 öyle sar makarayı falan yapsa minik kolundan bir ısırık alırım
pinar61 Ecebaby kızım 11 aylık hala gel gel yapmıyor Kendi kendine konuşup baba dede diyo Hadi diyor başka bı cümle yok
semosderler Ecebaby kızım 9 buçuk aylık , gel gel yapıyor , alkışlıyor , ağzın nerde diyince ağzını açıyor , oyuncak telefonunu kulağına götürüp baba baba diyor , aba anne dede baba gibi kelimeleri kullanıyor
[silindi] semosderler bir sorum olucak benim kızım da 8 buçuk aylık ağlarken anne diyor bilerek mi yoksa istemsiz midir sizce