soda Kızlar geçenlerde kızım ishaldi diye doktor zinc beg şurup yazdı. İshali bitince vermedim ama vermem gerekiyor mu çinko eksikliğinde kullanılır yazıyor devam etmeli miyim bir süre kullanan bilen bar mı 🙏