Ayssan benım bebegım de oyleydı. Hep neden neden dye soruyordum, cozum arıyordum. Ama anladım kı cok cok normalmıs. Bebek anne karnından yenı cıktı, sarılıp sarmalandıgı bı yerden bosluga dustu gıbı hıssedıyor sanırım ve tutunmak ısıyor bence. O yuzden bı daha anne olsam bu durumu kabul etmeye calırdım dıye dusunuyorum hep