fyz81 Yineben dedıgım gıbı 2 tane sma şı bebeğimız var valılık onaylı esım polıs suan oyle bı olay duymadım ogrenıp donus yaprım
Zlm Yineben evinize yakın olan karakola gidip söyleyin böyle dediler diye onlar doğruyu söyler yardımcı olur
kuzey-21 Yineben mantıklı olan kumbara bence. Dolandırıclar şimdide çocuklar üzerinden para kasmaya başladılar. Bende sma’lılara çok bağış yapıyordum, taa ki bi hesap bana yazana kadar. Ondan sonra kumbara üzerinden bağış yapmaya başladım.