ruya16 Kızlar bebeğim 6 aylık mama yapmak için mutfağa gittim kanepede açıktı ordan düştü nasil düştü anlamdım yüz üstü yerde buldum bebeğimı kafası kızarmıstı sızce Doktor’a götürmelımıyım😞
sekerszkahve ruya16 çok geçmiş olsun beklemeyin götürün lütfen sonrasında aklınızda soru işareti kalmasın
Hilal9 Kesinlikle gidin ama takip edin uyumasın gözlerde kayma aşırı uyku hali fışkırtarak kusma gibi şikayetler olmamalı bnmre bebeğim düşmüştü doktor böyle söylemişti takip edin başka hiç bişey yapmayın evde sadece gözünğz çocukta olsun
EbruBoluKaya Bizde 6 aylıkken falan düştük bizim yatağımızdan hemde yüzüstü yanağı şişmişti morarmıştı hemen götürdük doktor takip etti 1 saat göndermedi bizi herşey normal görününce tomografi gerek görmedi şükür 8 aylık olduk