expelliarmus merhaba evet gittik. Oğlum 11 aylıktı. Biz tokattan gittik ankaraya hamide hanım bir kaç egzersiz gösterdi evde bunları yapın dedi. Zaten tokat’ta da ergoterapi alıyoruz biz. Yani hamide hanım 2 yaş altında çok farklı şeyler yapamadığımız için sırf bu hareketler için her hafta tokattan ankaraya gelmenize gerek yok çünkü farklı metotlar bende deneyemem daha bebek dedi. Bizde işte tokatta ergoterapistle çalışıyoruz ağız içi masajlar vs yapıyor bir tık gelişti çiğnemesi isterse yiyor ama genel olarak iştahsız bir çocuk olduğu için yemek istemiyo püre veya katı farketmiyor:(