uzuntulubyn69 Kolumda devamlı damarlar üst üste geliyor dayanılmaz bi ağrı oluşuyor ne iyi gelir bilmiyorum aynı durumu yaşayanınız var mı varsa bi fikir versin Allah rızası için hiç bi şey yapamıyorum ağrıdan
TugbaVera Ben kol ağrısı çekiyorum 3 haftadır dün mr çekildi omzumda sıvı birikimi varmış yanlış ve ters hareketten kızımı taşırken oldu büyük ihtimalle sende de aynısı olabilir tedavisiz geçmez