havvamete çok iyi anlıyorum. Benim oğlum hemen hemen 5 aylık, bazen ben de bunalıyorum. Ama kuvez olayı oldu, sütüm hemen gelmedi o kadar çok ağladım ki süt için direkt o geliyor aklıma ben bu sütun bir damlası için ne kadar ağladım diyip güç topluyorum. Bir de geçen gece kızdım artık emzirmiycem seni dedim o an sinirle ay ertesi gün süt azalmadı mi ödüm koptu 😄 O yüzden keyif almaya bakıyorum, düşünüyorum daha ne kadar surucek ki bu durum. Sizde öyle düşünün, bu günleri çok özleyeceğiz şuan her ne kadar çok zorlasak bile