22 aylık oğlumda beyin sapı tümörü çıktı ameliyat oldu ama doktor alamadı riskli bölgede diye. Parça alıp patolojiye gönderdiler ve sonucu temiz çıktı 1. Evre kemoterapi alacak hiç bu durumu yaşayıpta kemoterapi alan var mı nasıl bir süreç oluyor çocuk için daha mı iyi daha mı kötü çok çaresizim Rabbim kimseye evlat acısı yaşatmasın 🥹🥹🥹