Mutfaginleydiisiii Ne zaman doktora gittiniz adet gününüzün geçmesini beklediniz mi? Erken gittiyseniz kese göründü mü?
doga1 Mutfaginleydiisiii adet olmadan önce ogrendm tam adet olmam gereken gün muayene için gittim hiç bakmayalım dedi bir hafts sonra gitmiştim sanirim kese o zaman gözüktü
iro Mutfaginleydiisiii adet olmadan önce öğrendim kese görünmedi kan testi yaptı hcg yüksek çıktı 1 ay sonra gel dedi gittim kese gözüktü
[silindi] Mutfaginleydiisiii Adetten iki gün önce 1420 beta ile öğrendim. Adet günü bir daha kan verdim. İki katına çıkmıştı. Sonra kadın doğuma gittim keseyi gördüm.
gamzes-26 Test yapmamıştım ama şüpheleniyordum hatta emin gibiydim çok anlık saniyelik nide bulantıları yaşıyordum hiç göğüs hassasiyeti yaşamazdım adet öncesi göğüslerim dolgunlaşmıştı test yapma fırsatım olmamıştı
Aysenur2019- Yumurtlamadan 10 gün sonra adete 1 kafta kala 16 beta ile ögrendim dr adet günüm gecince gittim 2 gün sonra bi kan verip takip etmiştim