brserva29 Kızlar 2400 çıktık hastaneden şu an 18 günlük 2900 olmuş 500 gram almış nasıl sizce iyi mi ? Meme+mama şeklinde gidiyoruz
Usnac4559 brserva29 canım ilk altı ay boyunca bebeğin ayda 1 kg alması önerilir gayet iyi bence sarılıpıda yoksa iyi gidiyorsundur
tibmer Bencede gayet iyi almış bizde 3050 gram doğduk şu anda bir ay beş günlük 4400 olmuş benimkisi nasıl sizce iyimi