Bugün 3 ay kontrolümüz vardı kilosu 5600 boyu 58 cm hemşire ortalamanın gerisinde kalmış dedi. Kayınvalidem görümcem falanda hep minicik bebek zayıf falan diyor üzülüyorum zaten anne sütü almıyor sadece mamayla besliyorum aslında iştahında bi sıkıntı yok ama 2.aydan beri sadece 200 gr almış.Ayrıca geçen hafta sünnet oldu daha iyileşmeden grip oldu kendini toplayamadı kilo kaybetmiş olabilir mi