ilaydaaysima Berenssmom benimki seviyo doktorda kilosu iyi 1yasinda kesbilrsn dedi dusunyrm napcm diye
cauuv2 2 yaşına kadar devam edicem, şuan azı ve süt dişlerini çıkarıyor aşırı huysuz ve ek gıda yemiyor aptamillr doyuyor o da olmasa aç kalcak yani bütün gün mama içiyo yenidogan gibi