Su an 11 aylik ama diger ay tatil rezervasyonu yaptirdim. Gecen sene yazin dogurdugum icin ve yazin tadını çıkaramadığım icin icimde kaldi. Simdi herkes korkutuyor sana huzur vermez bir sey anlamazsin diye. Tecrubeli anneleri bekliyorum 😊 bir de otobusle gideceğiz arabamiz yok bunun icinde öneriniz varsa harika olur.