Zeynep-60 Arkadaşlar bebeğim 36 günlük kendini o kadar çok sıkıyor ki uykuya bile dalamıyor dalsa bile geri kalkıyır gazdan dolayı değil gazımızı rahat çıkarıyoruz damla da kullanıyoruz ama neyden anlamadım öyle sıkıyır ki sanki içinden bi ruh çıkacak gibi 😭😭
frigyalikibele Zeynep-60 gaz çıkarıyorsa başka birşey kullanmayın. Kaka yaparken de zorlanıyor olabilir
HilalKaan Kabiz olmus olabilirmi. Gaz çıkarsada tam anlamiyla rahatlayamaz ki yinede bebek . Dizlerine yatir yüzüstü yan olarak oyle salla hafif hafif canim iyi geliyor
Zeynep-60 HilalKaan günde bir yada iki kez kakasını yapıyor ama kabız değil.dediğinizi deneyecem inşallah iyi gelir