Kızım çok hareketli bugün balkonda mama sandalyesinin önüne doğru eğildi üst kısmı çıktı sandalyenin düştü Bi anda bakakaldım şok oldum takip ediyorum kusma yok hareketleri de normal ama başında ufak Bi yerde kızarıklık var buz jel koymaya çalıştım izin vermiyor 🤦iki saate yakın oldu bir sıkıntı yok. şükür ama korkuyorum hastaneye de zırt pırt götüremiyorum bağışıklığı düşük o yüzden zaten Bi süreç görüyor. aynısını yaşayanlar var mı ne yaptınız ☹️