poyrazebrumurat oğlum 22 aylık 5 gün önce bıraktırdım. Önce sık sık konuştum abi oldun artık meme yok vs diye ama anlamazdan geldi tabi. O anlık kapatıyodu memeyi yarım saat sonra tekrar istiyordu. Bende ya salça ya sabır taşı denemeyi düşündüm. Önce salça sürdüm, işe yaramazsa sabır taşı alacaktım. Ama bizde işe yaradı, önce yıka dedi yıkıyomuş gibi yaptım annecim geçmedi dedim sonra bakmak bile istemedi. Sadece gelip öpüyo sarılıyo geri gidiyor. Gündüz uyku saatimiz 1.30 saat kaydı, gece uyku saati de kaydı tabii ilk gün oluyo bunlar. Uykuya gitmek istemedi ağladı etti ama yatağa yatınca uyku saati kaydığı için 1 dk içinde uyudu. Gece de iki kere uyandı biberonda su teklif ettim istemedi emzik verdim istemedi kendi kendine geri uykuya döndü. Bugün beşinci gün git gide uyku saatine yaklaşmaya başladı saatleri her şey düzene biniyor mesela dün gece sadece bir kere uyandı gibi. O benden daha dirayetli çıktı, ben çok seviyordum oğlumu emzirmeyi hiç dayanamıyorum böyle olmasına