Geçen hafta oğlum kreşe başladı ve birden ateşlendi 39,5 kadar yükseldi hastaneye götürdük boğaz kulakta kanda bişey çıkmayınca viral dedler ve ateş takibi yapılacak dedler ateş düşürücü verdiler hemşire soğuk uygulama yaptı eklem alın kasıkve bacak bölgesine ara ara gelip değiştirdi bezleri . Eğer düşmeseydi kortizon yapacaklarmış öyle dediler gerek kalmadı şükür . Ilık duş yapabilirsiniz başka bir doktor geçmişte en iyi ateş düşürme yöntemi olarak şey demişti bana bir çarşafı ıslatın sıkın çocuğun üstüne atın üzerinde kurusun bir başkası ısınan yerleri soğutun soğuyan yerleri ısıtın demişti