Kızlar 21 aylık oglum var evde ayağı kaydı parkenin üzerine ağzı yukarı yatar gibi düştü düşünce birden çok ağladı sonra çok uzun sürmeden (⅔ dk sonra) sakinleşti ama kafasının arkası şişmiş hemen buz koydum herhangi bir anormallik yok kafasının arkasının şişmesi dışında sizce bişey olur mu? Hastaneye götüreyim mi?