Kızlar 12buçuk aylık kızım hep kuacakta uyudu bundan 3 aya kadar 1-2 ay alıştırdım gibi oldu beşiğe koyuyodum kendo uyuyodu emziği verip ama sonra şehir dışına çıkınca tüm düzen bozuldu şuan gene hep kucağımda omuzumda uyuyor geceleri özellikle belim kopuyor napsam nasıl alıştırabilirim kendi uyumasına