perakus Esra9445 şu an molfix kullanıyorum memnunum. Daha önce prima ve sleepy kullandım ama sleepy kalıpları cok dar taşırma yapıyo.
Syds Molfix kullandım 6-7 aya kadar sızdırma tasirma yapmıyordu ama oğlumda pişik yapmaya başladı bıraktım migrosun miniesi kullaniyorum 17 aylık oğlum memnunum. Miniese geçince molfixin çok kalın bir bez olduğunu farkettim 😂 diş çıkarma dönemi dışında hiç pişik olmadı tasirma falanda olmuyor güzel bir bez tavsiye ederim
Jalemmm Merhaba kızlar, bebegim 9 aylık, yataktan düştü, göz kırpımında oldu herşey. Başına gelen varmı? Neye dikkat etmem gerek, biraz agladı sonra sustu. Şimdi uyuyor. Syds
mgzeyn Esra9445 Molfix mavi paket memnunum 7 aydır kullanıyorum sleppy kullandım 1 ay her kaldırdığım da karnına kadar cisi çıkmış oluyordu defalarca üst değişiyorduk gece uykusu dağılıyordu çok sıkıntıydı
josephine_ Baby turco çok memnunum hiç sızdırma yapmıyor bir ara molfix almıştım sızdırıyor diye tekrar baby turcoya geçtim ve hiç pişik olmadı
tazebiranne_ Esra9445 ben purebaby goon sleppy ve molfix hepsini kullandım . En beğendiğim molfix oldu daha yumuşak daha pamuklu hissiyatı verdi bana sleppy tamamen naylon gibi hiç hoşuma gitmedi . Goon da fena değil ama pahalı . Tercihim molfix oldu
umudumsun35 Esra9445 Vala ben doğduğundan beri bimin bezini kullanıyorum geçen ay Bi paket sleppy aldık 4 numara hiç memnun kalmadım yapışkani çok dandik tekrar bimin bezine devam hem uygun hem gayet kullanışlı gerçekten
Tubse Esra9445 ben önce baby turco kullanıyordum ama hızlı sayı bitişi yetmeyişi ve sayısını fiyata bölünce fazla çıkmasından dolayı slepy bio naturale geçtim çokta memnunum