Mygirlmybaby Sabah 8 buçukta da kalksa mutlaka öğlen 1 buçukta öğle uykusu olurdu ama 1 haftadır öğlenleri uyumuyor. Akşamda 7 8 gibi uykusu geliyor. Uykuyu bıraktı mı artık yani?
PamukPrensesannesii Mygirlmybaby Daha erken saatte uyandırın. Benim kızım da 9da uyanınca öğle uykusu yapmıyor. 7.30 ta alarm kurup uyandırıyorum bazen o zaman öğlen uykusu zorda olsa yapıyor.
araseflin Mygirlmybaby benimkide 21 aylık öğle uykusuna yatirinca gece 3 e kadar ayakta 10 gündür falan sabahta ortalama 12 civari kalkıyor öğle uykusunu kendim kesmeyi düşünüyorum artık 2 gündür öğlen yatirmadim erken uymaya basladi 22 gibi