Merhaba herkese tuvalet eğitimine başlayalı 10 günü geçti sanırım başından beri kakasını söylemiyor ben gözlemleyip tuvalete götürüyorum ancak öyle, günde bir kez yapıyor kızım saatinde belli aşağı yukarı götürüyorum bazen yapıyor klozete bazen altına. Genel olarak öğrendi maşallah söylüyor ya da çok uzun süre tutabiliyor ama kakayı yok söylemiyor yapıveriyor altına artık sinir olmaya başladım kızmicam diyorum tutamıyorum kendimi bi de şehir dışındayız şuanda illallah ettim günde birden fazla kaka yapar oldu kendi evimizde böyle değildi ve çişinide hep söylerdi napıcam bilmiyorum yoruldum cevap verir misiniz teşekkürler