Eminegul5 https://hizliresim.com/f5muldq Bu sivrisinek ısırması olabilirmi acil bakarmisiniz doktor görmedi yazimi
Marsila Eminegul5 Ya el ayak hastalığı ya uyuz canım su topluyor dedin o yüzden diyorum Allah uyuzdan hepimizi korusun
Marsila Eminegul5 Bir de can şu da olabilir su çiçeği bu da su toplar bildiklerim bunlar deri hastalıkları alanında uzman oldum resmen yaşadığım deri sorunu yüzünden
Eslemfeyza Sinek ısırığına benzemiyor pek canım sanki el ayak hastalığı gibi bence mutlaka bi doktora görünsün
ayan95 Bende memleketten geldim kızımda böyle oldu üç dört güne geçiyor ama dedim pire mi ısırdı emin de olamadım isilik gibi değil sert su toplamış gibi sanki