Ikı aylık bebegim var malum havalar sıcak evde sürekli yıkıyorum ama haftay bı denize gidelim diyoruz güneş kremım yok almadım hangıısini kullancagımu bılmıyorum,bu aylarda gidilirmi denize sokabılırmıyım acaba?kremde önerirmisiniz?altı aya kadr krem sürmeyin diyolar ama bır gğnden bısy olmaz heehalde?