herkese öncelikle merhabalar 34 aylık oğlum geceleri biberon bağımlısı olduğu için bir şey yemeden uyumuyor ben de bu aralar süt vermeye başladım günlük sütlerden içine de iki tane üç tane keçi sütünden ve bisküvisi koyuyorum ama tok tutmuyor sanırım çünkü gece mama anne diyor ya da sabah 7 de hemen mama dıye kalkıyor başka bir önerisi olan var mı içine ne koyabilirim daha toktutucu bir şey olsun mesela zaten yavaş yavaş onu da yok etmem lazım biliyorum ama biberon bizim vazgeçilmezimiz tuvalet eğitimine başlayacağım için onu da yok edeceğim inşallah çünkü bu aralar gerçekten yemek yemiyor çok iştahsız ve huysuz