rabiab Ne zaman rahatlıyoruz gerçekten, ne zaman tek başına oyun oynar ne bileyim? Ne bileyim ne zaman kendi halinde oda bende takılcam yada ne zaman uyuruz
Nrkzy rabiab net konuşayım çocuk olduktan sonra hiçbir zaman rahatlık yok. Annem 40 yaşındaki abimle uğraşıyor hala öyle söyleyeyim .
alinduhatg rabiab kızım 21 aylık onla uğraşıyorum Ben 24 yaşındayım annem benle uğraşıyor Annem 43 yaşında ananemde halen annemle uğraşıyor 😂
Nrkzy Zeynepsametaras evlendirince de rahatlık yok ki. Kız çocuksa ya kocasıyla kaynanasıyla sorun yaşarsa erkek çocuksa ya gelinle sorun yada gelin oğlanla sorun yaşarsa torun olacak torunu bırakacaklar 😂 toruna bakılacak vs vs
rabiab Nrkzy ya uğraşmak var , bide bütün ihtiyaçlarına öz bakımına herşeyine ilgilenmek var çok yorucu çoook
aybarssena alinduhatg oğlum 4 aylık ben onunla uğraşıyorum annem 47 yaşında o ikimizle uğraşıyor. Anneannem o üçümüzle uğraşıyor😂 birde anneannemim annesi var ama allahtan onun kulakları duymuyor😂
Cigdem61 aybarssena ya Allah sizide güldürsün sesli güldüm o kadar kötü bir anımda okudum ki çok yaşayın emi 😀😀😀
Gulcann0 rabiab 20 aylık bebeğim gün içinde arada kendi kendine oynuyor ama kısa sürüyor, uyku konusunda da bi sıkıntısı diş vs yoksa gece 1-2 kere uyanıyor onada şükür diyorum kesintisiz uyumayı unuttuk artık zaten ne zaman uyucaz bende bilemiyorum 😀
ikiaslanannesi rabiab rahatıniza bu kadar duskunseniz niye çocuk yapıyorsunuz onların sorumluluğunu tabiki taşıyacaksınız. Bide bebeğiniz daha 8 aylık kendi kendine oyun kurması oyalanmasi çok zor
rabiab ikiaslanannesi Sen mükemmel annesin hadi şimdi git , her halta böyle saçma sapan olumsuz yorum yapan insanlarla konuşmak için yazmadım bunu. Naş
dadmom1 ikiaslanannesi Niye öyle diyorsunuz kadına? Siz mükemmel rahatlıkta mı büyütüyorsunuz? Bu formda olduğunuza göre çocuğunuz vardır diye düşünüyorum. Bu günler geçecek rahat günler de gelecek deyip anneyi rahatlatmak varken neden bu agresif cevap 🥹
Duru44 rabiab 3-4 yaşa girmediği sürece rahat yok 😂oğlum 6 yaşında tam rahatladım kızım süpriz yaptı gedi 😂
rabiab Cigdem61 Sorma bacım valla gece saat başı diş ağrısından uyanıp ağlıyo sabah zombi gibi olunca bir bezmişlik postu oldu benimki 😂😂