Kızlar Meraba iki tane çocuğum var bi dört biri bir yaşında daha önce hep çalışma hayatım oldu şimdi işim biraz zor iki çocukla genç girişimci kredisine başvurup kendi işimi kurmak istiyorum KOSGEB kredisinden yararlanan yada organizasyon işi ile uğraşan varmak ben organizasyon işi ile uğraşmak isitorum açıkçası deneyimleriniz varsa benimle paylaşırmışız lütfen 🙂