Bende sağlık ocağınin ki temiz değil diye newvit almıştım (en katisiz ve temizi oydu bana göre) ama doktorumuz bunun Gibi ilaçların sağlık bakanlığı onayınin olmadığını ve içeriğinin doğru yazıldığından emin olamadiklarini ne kattiklarinin belli olmadığını söyledi bebeğime ben olsam devletin verdiği hariç kullanmazdim dedi ben de aldığım demir damlasini bırakıp kullanmadım o yüzden istemeyerekte olsa vegaferon damlatiyorum tabi yine tercih sizin :)