sedaa34 tabiki olur sadece tarhananin aci olmamasina dikkat edin yeterli. bende babanemin yaptigi tarhanayi kullaniyorum mesela. Illa internetten marka alinacak diye birşey yok. Kahvalti olayida 2 ogune çıkınca baslayabilirsiniz. Mesela tadimlar bitti 7. Ay gibi 2 ogun olarak yapabilirsiniz