goncarda ilk başta en ince püre halinde olacağı için 3 kaşık kuralıyla başlatıyor ya doktorlar , kabuklarını sindirmesi de, en ince halde ezilmesi de zor oluyor. Bizim doktorumuz özellikle kabuklarını soyun demişti. Hem amaç sadece tattırmak, ne kadar organik olursa olsun yine temizlesende gıda ilaçları yüzeyinden pek gitmiyor. Besinin tadını almak yerine ilaç yedirmemek lazım, sindirmeside kolay olsun demişti.