balbadem48 Merhaba bebeğim 33 günlük aylık kontrole ve aşısı için henüz götüremedim 40ında götürsem olur mu bilgisi olan var mı
betus52 balbadem48 günaydın benim bebegimde daha yaptırmasım.6 haziranda dogdu.birsey sorucam sende karın agrısı var mı bu ara.karnım agrıyor ve bagırsak haraketleri fazla dedi doktor
betus52 balbadem48 neden oluyor acaba suan nende az da olsa oluyor.birkacgün once basladı onceden yoktu