Mlndrdmn ben kullandım ama kullanma sebebim tutunup ayağa kalkıyordu ve düşüyordu erken asla kullanmadım sadece 2 ay çünkü çok hevesliydi yürümeye herhangi bi sorun yaşamadım günde 5 dakika 5 dakika kullandım (toplam 20 dakika) 11 aylık yürüdü içe basma ya da parmak ucu yürümesi olmadı,yürütecteyken herhangi bi şekilde yürümesi için müdahale etmedim çünkü amacım yürümesi degildi