16 aylık oğlum 20 gündür uyanıyordu ve saatlerce uyutamıyorduk yerine koyduğumuz an çığlık çığlığa ağlıyordu en son yanımıza alıyorduk yine uyuyodu ama çok sık dönüyordu biz diş diye düşündük ki diş çıkarma sürecindeyiz dişler şiş iştah 0 sık kaka yapıyor ve emzik hep ağzında emzik yoksa eller ağzında gelen geliyor yani ama gece ninniyle değil sesime inanılmaz benzeyen o pışpışı açtık 😁 arkadan su sesi gelen o pışpış normalde ben oğlum uyuduktan sonra kapatıyordum o açtığımız ninniyi bu gece kapatmadık pışpışı ve hiç uyanmadı şok oldum acaba ayrılık kaygısıda mı dahildi buna anlamadım sabaha kadarda açık tutmak istemiyordum aslında alışmasın diye sabaha karşı 5 e doğru kendim uyandım kapatıyım bari pışpışı dedim 15 dk dakka olmadı bile uyandı ağlamaya başladı napıcam kızlar her gece onu sabahlara kadar açık mı tutucam ya tabi bu bi riskti uyumayadabilirdi ama uyudu sizce bundan sonra böyle bir yol mu izlemeliyim acaba uyurmu bundan sonraki süreçte sabaha kadar pışpış çalan anneler var mı