KıZlar bebeğimle aynı yatakta yatıyoruz ondan mıdır nedir eskiden bende çok olurdu şimdi uyuyamaduğı için böyle uykudayken ağlıyo karnı ağrıyomuş hibi kıvranıyodı ben kabız ya da gaz olarak yorumlamışyım meğerse kıl kırdu varmış şaşırdım kaldım küçücük bebekte ne yapmalıyım bana temizlik önerisinde bulunur musunuz ?