14 aylığız, hep 2.5 yaşına kadar emzirmeyi düşünürdüm hatta burada post açanlara içten içe kızardım erken bıraktırmak isteyenlere. Ama öyle bir noktaya geldim ki bu aralar ben de sizin gibi düşünmeye başladım. Gece uykuları artık haram oldu sürekli uyanıp emmek istiyor. Sabrm tükenmiş durumda 🥲🥲