Sezeryan doğum sonrası dikiş yerimde keloid oluştu özele gidemiyorum devlete gitsem ilgilenirmi acaba bu durum için gidip çözüm bulan varmı devlette 1.5 sene oldu aşırı kaşınma oluyor ara sıra evime yakın hastanede cildiye yok uzak var hep 2 3 saat mesafede o kadar yol gidipte boş dönmek istemiyorum devlete gidip bu sorunu çözen varmı acaba ?